فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

راهکار عجیب دخیا برای پیوستن به رئال مادرید

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ

http://1tvs492zptzq380hni2k8x8p.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/09/David-De-Gea-1024x676.jpg

داوید دخیا ، گلر اسپانیایی منچستریونایتد برای پیوستن به رئال مادرید بی تاب است و دوست دارد این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.

به گزارش فتبال جهان ، دخیا ششمین فصل حضورش در من یونایتد را سپری می کند در حالی که تابستان 2015 تا یک قدمی رئال مادرید هم پیش رفت ولی دیر ارسال شدن مدارکش باعث شد تا این انتقال منتفی شود.

رئال سپس به کیلور ناواس اعتماد کرد و این گلر کاستاریکایی نیز به خوبی پاسخ اطمینان باشگاه را داده است. به همین دلیل در 2 سال گذشته امکان جذب ذخیا برای رئال فراهم نبوده است.

طبق ادعای نشریه پرتغالی آبولا، در جریان اردوی اخیر تیم ملی اسپانیا برای دو بازی مقابل ایتالیا و لیختن اشتیان، داوید دخیا گفت و گویی طولانی با سرخیو راموس (کاپیتان تیم ملی و رئال) داشته و از وی خواسته است تا زیدان را راضی کند فصل بعد یک بار دیگر برای جذبش اقدام کند. در واقع دخیا با توسل به راموس و نفوذ خوب او روی زیدان امیدوار است فصل بعد بتواند پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

لازم به ذکر است که این زیدان بود که در نقل و انتقالات تابستانی اخیر که به تازگی تمام شده، از مسئولان رئال خواست جذب دخیا را پیگیری نکنند و اینکه در شرایط فعلی بهتر است همچنان به کیلور ناواس اعتماد شود شود.

  • ۹۶/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">