فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2012/04/03/22/pg-68-olic-afp-getty.jpg
مهاجم خوش سابقه کروات ها ، کفش های خود را آویخت.

به گزارش فوتبال جهان ، پس از سال ها بازی و گلزنی در رقابت های بوندس لیگا ، اویکا اولیچ در سن 37 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش گل ، اولیچ کروات که سابقه گلزنی در جام های جهانی 2002 و 2014 را در کارنامه دارد و 104 بار هم پیراهن کشورش را بر تن کرده، یک چارچوب شناس ماهر بود. او در مقابل دروازه حریفان با توانایی  سرزنی و تمام کنندگی خود، زهردار ظاهر می شد. اولیچ سال های بسیاری را در فوتبال آلمان گذراند و در مجموع 63 گل را در 207 مسابقه بوندس لیگا به ثمر رساند. وولفسبورگ، هامبورگ، بایرن مونیخ، هرتابرلین و در نهایت مونیخ 1860 تیم هایی بودند که مهاجم کروات برایشان به میدان رفت. 

مهاجم 37 ساله کروات در این باره به بیلد گفت:

آماده بودم تا از فوتبال خداحافظی کنم. فکر می کنم که می توانم فوتبال را با ذهنی پاک و خیالی آسوده ترک کنم. خوشحال هستم چراکه در طول این مدت عناوین زیادی به دست آوردم و در هر رویداد مهمی به میدان رفتم. برای من رویایی بود که در مدتی طولانی در بالاترین سطح، فوتبال بازی کنم. 

اولیچ در مورد آخرین تیم دوران حرفه ای اش یعنی مونیخ 1860 هم گفت:

از این بابت که مونیخ 1860 به دسته 3 سقوط کرد، متاسفم. من این باشگاه را دوست دارم اما بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که بازنشسته شوم.

باواریایی ها نیز خاطرات خوشی از اولیچ در فصل 10-2009 لیگ قهرمانان در ذهن دارند. مهاجم کروات در نوک خط حمله بایرن در 10 بازی7 گل را به ثمر رساند و کمک زیادی کرد تا مونیخی ها به فینال سانتیاگو برنابئو برسند اما او و هم تیمی هایش در نهایت از اینتر شکست خوردند.

  • ۹۶/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">