فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رسمی : تمدید قرارداد لوورن با لیورپول

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۳۳ ب.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01195908.jpg

دژان لوورن مدافع لیورپول قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش فوتبال جهان ، لوورن که سال 2014 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوسته بود ، 215 بازی در این مدت انجام داده و 4 گل نیز به ثمر رسانده است. در خط دفاعی کلوپ ، او جایگاه مستحکمی دارد و به همراه قرمزها به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

حال او قراردادش با باشگاه لیورپول را برای 4 سال تمدید کرده است. در حقیقت ، تا سال 2021، لوورن در لیورپول ماندنی خواهد شد.او درباره تمدید قراردادش گفت:" فکر می‌کنم یک روز ویژه برای من و خانواده ام بود. رویای من برآورده شد. برای من، حضور در باشگاهی که عاشقش هستم یک رویاست.

با توجه به عملکردم در این فصل و فصل گذشته، فکر می‌کنم نسبت به فصل اول بهتر کار کرده ام. باشگاه هم پاداش من را با ایمانی که به من داشت داده و همینطور هواداران."

  • ۹۶/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">