فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رسمی : تمدید قرارداد 3 ستاره آرسنال

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ق.ظ

آرسنال- لیگ برتر انگلیس- توپچی های لندن

باشگاه آرسنال تایید کرد که اولیویه ژیرو ، لورن کوشیلنی و فرانسیس کوکلین قراردادشان را با این باشگاه تمدید کرده اند.

به گزارش فوتبال جهان ، ژیرو در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و 4 گل به ثمر رسانده است. همچنین کوشیلنی و کوکلین نیز فیکس بازی کرده اند و از مهره های اصلی آرسنال محسوب می‌شوند. حال باشگاه تایید کرد که قرارداد هر 3 آنها تمدید شده است.

ونگر در این رابطه گفت:" خیلی خوشحالیم که 3 بازیکن ما برای طولانی مدت قراردادشان را تمدید کرده اند. فرانسیس از لحاظ تکنیکی در خط میانی کمک زیادی در چند سال اخیر به ما کرده است زیرا هر روز کاملا متمرکز است. اولیویه نیز تجربه خوبی در فوتبال دارد و رفته رفته به یک بازیکن کامل تبدیل شده است. لورن یکی از کلیدی ترین بازیکنان ما در خط دفاعی است و یکی از بهترین مدافعین جهان. بنابراین تمدید قرارداد این 3 خبر خیلی خوبی برای ماست.

تمدید قرارداد اوزیل و الکسیس همچنان موضوع اصلی است که آرسنال با آن دست و پنجه نرم می‌کند. قرارداد این دو ستاره سال بعد به پایان می‌رسد و باید دید آیا توپ‌چی ها در نهایت آنها را متقاعد به تمدید خواهند کرد یا نه.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">