فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رسمی : جان تری پایان فصل از چلسی جدا می شود

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ب.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01193558.jpgجان تری کاپیتان باتجربه چلسی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در پایان فصل از چلسی جدا خواهد شد.​​​​​​​

به گزارش فوتبال جهان ، تری در فصل جاری تنها 5 بار در ترکیب آبی های لندن قرار گرفته و کونته علاقه ای به استفاده از او در ترکیب ثابت ندارد.

تری گفت: "بعد از 22 سال حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد و نمی توان به اندازه کافی از مردم، مربیان، هم تیمی ها و همه هوادارانی که از من حمایت کرده اند تشکر کرد.

در حال حاضر هدف من کمک به بازیکنان چلسی برای کسب قهرمانی در فصل جاری است و بعد از آن در مورد تیم آینده تصمیم گیری خواهم کرد.

مذاکرات مثبتی بین طرفین انجام شد و من احساس کردم حالا بهترین زمان برای جدایی از چلسی است. هنوز هم احساس می کنم توانایی های برای ارائه در زمین فوتبال دارم اما می دانم که موقعیت بازی کردن با لباس چلسی هم پایانی دارد.

من همچنان مشتاق به بازی کردن هستم و مشتاقانه به سوی چالش جدیدی خواهم رفت. البته من همیشه هوادار چلسی خواهم ماند و برای موفقیت این تیم از جان خود خواهم گذشت.

در نهایت باید اذعان کنم که کلمات قادر به توصیف عشق من به هواداران و باشگاه چلسی نخواهد بود و من باید از تک تک شما به علت حمایت های فراموش نشدنی در این سالها تشکر کنم.

تمام افتخاراتی که طی این سالها کسب کردیم متعلق به ما و هواداران است و من هرگز این دوران باورنکردنی را فراموش نخواهم کرد."

  • ۹۶/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">