فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user22475/news/doi4l16uiaa92a-.jpg

جورجو کیه لینی هم دیگر پیراهن تیم ملی ایتالیا را نخواهد پوشید.

به گزارش فوتبال جهان ، جورجو کیه لینی هم به جمع آندره آ‌ بارتزالی ، دنیله ده روسی و جانلوییجی بوفون اضافه شد تا از تیم ملی خداحافظی کند. مدافع ۳۳ ساله باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، ۹۶ بازی ملی برای این تیم انجام داد و ۸ گل به ثمر رساند.

کیه لینی هم عضو تیم ملی جوانانی بود که در سال ۲۰۰۴ فاتح اروپا شدند. او همچنین مدال برنز المپیک را در کارنامه دارد. کیه لینی دقیقا با بارتزالی، فوتبالش را در تیم ملی ایتالیا آغاز کرد و زیر نظر مارچلو لیپی در بازی دوستانه برابر فنلاند به میدان رفت. جورجو به لیست نهایی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ راه نیافت و در همان زمان برای جوانان ایتالیا در یک یوروی دیگر به میدان رفت.

کیه لینی در پیراهن تیم ملی ایتالیا، یک نقره یورو ۲۰۱۲ و یک برنز جام کنفدراسیون های ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد. او در سال ۲۰۱۵ در تیم منتخب تمام ادوار مسابقات یوروی جوانان قرار گرفت. کیه لینی در سال ۲۰۱۵ با ایتالیا به تیم منتخب جهان توسط فرانس فوتبال رسید. 

آخرین مصاحبه کیه لینی در پیراهن تیم ملی ایتالیا با اسکای:

در پایان لیاقت ما همین بود. من کسی نیستم که به شانس و داوری بچسبم. ما سوئد را تحسین می کنیم. هر آن چه که در توان داشتیم در زمین دادیم اما کافی نبود و آنها شایسته رفتن به جام جهانی بودند. باید از همین عشقی که در میلان به ما نشان داده شد و البته در کل کشور، ادامه دهیم. به تمام اطرافیان خود افتخار می کنیم و این مسئله، حتی ما را بابت ناکامی ناامیدتر می کند. ما جوانان زیادی داریم که در آینده نیاز به این عشق و حمایت دارند. راه درازی در پیش است و با چنین سقوطی، کارهای زیادی باید انجام شود. در ۳ سال اخیر، از ما خواسته شد که با عشق، تیم ملی را ترک نکنیم. ایتالیا دوباره با مارکو وراتی و سایر بازیکنان متولد دهه ۹۰، شروع می کند و به اندازه کافی برای یوروی بعدی پخته خواهد بود. خوشبختانه چند بازی یوروی بعدی در ایتالیا انجام می شود. مطمئن هستم اگر روی چیزی که امشب دیدیم آینده را بنا کنیم، امروز به عنوان ساعت صفر دیده خواهد شد. ایتالیا ۶۰ سال بود که جام جهانی را از دست نداده بود، پس دریایی از تغییرات لازم است. فوتبال به همه تعلق دارد و ما می خواهیم دوره جدیدی خلق کنیم. 

  • ۹۶/۰۸/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">