فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

تماشاگران بارسلونابا شروع هفته هشتم رقابت های لالیگا تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا به مصاف هم می روند که در این دیدار هواداران بارسلونا اجازه حضور در این دیدار را ندارند.

به گزارش فوتبال جهان ، تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا در هفته هشتم رقابت های لالیگا در ورزشگاه تازه تاسیس واندا متروپولیتانو به میزبانی تیم مادریدی به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار بدون حضور تماشاگران آبی اناری های ایالت کاتالان برگزار می شود.

این اتفاق در حالی رخ داده که دیدار هفته گذشته بارسلونا برابر لاس پالماس که در ورزشگاه نیو کمپ بر گزار شد هم بدون حضور تماشاگران تیم بارسلونا برگزار شد و در حالی که در همان روز به علت درگیری مردمان ایالت کاتالان با ماموران پلیس اسپانیا در حاشیه همه پرسی ایالت کاتالونیا مبنی بر جدایی این ایالت از کشور اسپانیا رخ داده است این دیدار به دلیل مسائل امنیتی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

باشگاه بارسلونا مدعی است این مسئله به خاطر خطای مدیران اداری باشگاه اتلتیکو مادرید رخ داده که باعث شده تماشاگران بارسا حق حضور در بازی با اتلتیکو مادرید را نداشته باشند.

در بیانیه باشگاه بارسلونا نوشته شده:

با توجه به مشکلات اخیر ایالت کاتالونیا ، باشگاه بارسلونا نمی تواند بلیط های بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا را که در شهر مادرید برگزار می شود در اختیار هواداران بارسلونا قرار دهد.

  • ۹۶/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">