فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رسمی : سروش رفیعی به پرسپولیس پیوست + عکس

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۳ ب.ظ

تیم فوتبال پرسپولیس با استخدام سروش رفیعی مهمترین موفقیت در بازار نقل و انتقالات نیم فصل را به خود اختصاص داد.
به گزارش فوتبال جهان ، این هافبک درخشان فوتبال ایران که در نیم فصل اول برای گذراندن خدمت سربازی در عضویت تیم تراکتورسازی بود، بعد از دریافت رضایتنامه و تسویه حساب با پادگان عاشورا در نهایت پرسپولیس را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد. این در حالی بود که تراکتورسازان امیدوار بودند سروش قرارداد خود را با این تیم به عنوان بازیکن آزاد تمدید کند اما رفیعی با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس و عقد قرارداد مقابل دوربین و جوهری کردن انگشت اشاره پای قرارداد خود را مهر زد.
این بازیکن که مهمترین چهره نقل و انتقالات نیم فصل به حساب می آمد، یک پرسپولیسی دو آتشه است و بعد از حضور در فولاد و تراکتورسازی سومین پیراهن سرخ را به تن می کند. رفیعی که در پست هافبک بازیساز به میدان رفته و جز بهترین های لیگ محسوب می شود، قراردادی یک و نیم ساله با پرسپولیس امضا کرده و این به آن معناست که در صورت جدایی او و حضورش در یک باشگاه خارجی در فصل آینده باشگاه پرسپولیس نیز از قرارداد او سود خواهد برد.
حضور سروش رفیعی و عقد قرارداد پرسپولیس با سامان نریمان جهان خیال هواداران را از بابت جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه راحت کرده است البته پرسپولیس به دو عنصر دفاعی نیاز مبرم دارد؛ یک بازیکن به عنوان هافبک دفاعی و ذخیره کمال کامیابی نیا و یک دفاع وسط برای روز مبادا زوج یکی از دو دفاع میانی پرسپولیس باشد. اگرچه برای خط دفاع پرسپولیس با حضور رضائیان، ماهینی، انصاری، سیدجلال و ربیع خواه گزینه های متفاوتی را در اختیار دارد.
این خبر برای هواداران پرسپولیسی اهمیت بسیاری دارد و آنها از این انتقال بسیار خوشحال اند؛ خبری که دل هواداران پرسپولیس و برانکو را برای نیم فصل دوم قرص می کند.

بازیکن جدید پرسپولیس با رخصت گرفتن از علی پروین اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس ، پیراهن شماره 7 را به تن خواهد کرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">