فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user367985/news/gianpieroventura-cropped_1dpmr27z9t2z413tj1d5uesui9.jpg

مطابق انتظار ، عامل اصلی فاجعه اخیر فوتبال ایتالیا با به تاخیر انداختن استعفایش ، سرانجام "اخراج" شد.

به گزارش فوتبال جهان ، پس از ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه، همه منتظر استعفای ونتورا بودند اما سرانجام فدراسیون فوتبال ایتالیا مستقیما وارد عمل شد و این مربی کهنه کار را از سمت خود اخراج کرد.

جلسه اعضای فدراسیون فوتبال ایتالیا در شهر رم، دقایقی پیش به پایان رسید و خروجی آن، اخراج ونتورا بود. این مربی در 48 ساعت اخیر با به تاخیر انداختن استعفایش، سرانجام فدراسیون فوتبال ایتالیا را مجاب کرد تا او را اخراج کنند. بنابراین باید منتظر ماند و دید آیا این اخراج توافقی بوده یا اینکه این سرمربی همه یا بخشی از دستمزد خود تا سال 2020 را مطابق قراردادش خواهد گرفت.

ونتورا طی دو سال هدایت آتزوری، در 17 بازی، 10 پیروزی، 4 مساوی و سه شکست در کارنامه اش دارد که این آمار شامل بازی های دوستانه نیز می شود.

لازم به ذکر است دیگر تصمیم مهم در این جلسه، ادامه دادن تاوکیو به کارش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا است. اخبار تکمیلی در مورد جزییات اخراج ونتورا، به زودی اعلام خواهد شد.

  • ۹۶/۰۸/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">