فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رسمی : مامادو ساخو به کریستال پالاس پیوست

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ق.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7024/news/sakho.jpg

سرانجام عنصر نامطلوب یورگن کلوپ آنفیلد را ترک کرد. 

به گزارش فوتبال جهان ، مامادو ساخو مدافع فرانسوی سابق پاری سن ژرمن که در یک سال و چند ماه پیش مغضوب یورگن کلوپ قرار گرفته بود، سرانجام به طور رسمی و قطعی از لیورپول جدا شد. او که نیم فصل دوم فصل اخیر را در پالاس گذرانده بود ، از این به بعد بازیکن باشگاه کریستال پالاس است و در این باشگاه به فوتبال خود ادامه می دهد. 

در انتقالی که در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی تکمیل شد ، پالاس 26 میلیون پوند بابت خرید این مدافع 27 ساله پرداخت کرد. در واقع لیورپول پس از آن پیشنهاد 26 میلیونی را پذیرفت که یک روز پیش از آن، پیشنهاد 25 میلیونی را رد کرده کرده بود. پالاس همینک با فرانک دی بوئر با صفر امتیاز در رده ماقبل پایانی جدول لیگ برتر است. 

لیورپول پرونده تابستانی خود را با چهار خرید و چهار فروش به پایان برد و در این بین تراز آن ها روی عدد منفی سی و پنج میلیون و نهصد هزار پوند قرار گرفته است. با این وجود همچنان بارسلونا می تواند تا امشب برای جذب فیلیپه کوتینیو تلاش کند.

  • ۹۶/۰۶/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">