فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/ddgpy2oxuamgesy.jpgجرمین پس از 11 سال حضور در موناکو راهی تیم زادگاهش شد.

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه موناکو لحظاتی پیش رسما اعلام کرد که والری جرمین مهاجم فرانسوی و 27 ساله‌اش از این تیم جدا شده و روز دوشنبه با پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی به المپیک مارسی خواهد پیوست.

به گزارش وب سایت رسمی موناکو ، جرمین 27 ساله که از بازیکنان آکادمی این باشگاه به شمار می‌رود، با این تیم در تمامی لحظات تلخ و شیرین همراه بود. از حضور در تیم‌های پایه، حضور قرضی در نیس، بازی و قهرمانی در لیگ دسته دو، حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی لوشامپیونه. او مجموعا 202 بازی برای شاهزاده‌ها انجام داد و 53 گل به ثمر رساند. جرمین در فصلی که گذشت هم 60 بار به میدان رفت و آمار 18 گل و 4 پاس گل را به ثبت رساند.

وب سایت رسمی باشگاه المپیک مارسی نیز با انتشار بیانیه‌ای رسما این انتقال را تایید کرد. قرار است جرمین روز دو شنبه با حضور در تست‌های پزشکی ، با قراردادی 4 ساله به تیم زادگاهش بپیوندد. 

  • ۹۶/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">