فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user359011/content-article/hi-res-a5e6e8342d34ab32c4fbd40371c447f9_crop_north.jpgبنا به گزارش ها رم و آتالانتا برای انتقال کسیه به توافق رسیده اند اما بازیکن دستمزد بیشتری می خواهد.

به گزارش فوتبال جهان ، از مدت ها پیش در رسانه های ایتالیایی عنوان شده که رم به شدت خواهان خرید فرانک کسیه هافبک ساحل عاجی آتالانتا است. این بازیکن 20 ساله را به عنوان یحیی توره جدید می شناسند و در این فصل 7 گل زده و 4 پاس گل ارسال کرده است. 

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا روز گذشته مونچی مدیر جدید رم با مسئولان آتالانتا برای انتقال کسیه دیدار داشته و گفته می شود دو طرف با رقم 30 میلیون یورو به توافق دست یافته اند. 

تنها مساله در حال حاضر توافق شخصی کسیه با رم است. رم در نظر دارد به این بازیکن 1.2 میلیون یورو به اضافه پاداش در سال دستمزد بدهد اما کسیه 2 میلیون یورو می خواهد. 

پیش از این تیم های زیادی از جمله منچستریونایتد و آرسنال خواهان این بازیکن بوده اند اما به نظر می رسد رم زودتر از سایرین به توافق دست یافته است.

  • ۹۶/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">