فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

روند بهبودی باورنکردنی خرید جنجالی بارسلونا

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۹ ب.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01241628.jpg

عثمان دمبله گران ترین بازیکن تاریخ بارسا که در حال حاضر مصدوم است ، ممکن است خیلی زودتر از تصورات قبلی به میادین بازگردد.

به گزارش فوتبال جهان ، عثمان دمبله پس از حرف و حدیث های بسیار سرانجام توانست مجوز جدایی خود از دورتموند را بگیرد و به باشگاه محبوب خود بارسلونا بپیوندد.

ستاره فرانسوی اما بسیار بدشانس بود و پس از چند بازی دچار مصدومیتی سنگین شد. 23 روز پیش دمبله در بازی برابر ختافه مصدوم شد و پس از جراحی شدن در فنلاند، پزشکان دوری 4 ماه را برای وی پیش بینی کردند.

دمبله که لاغری مفرطش از همان روزهای نخستین حضورش در بارسا باعث شگفتی تیم بدنسازی و پزشکی شده بود، این روزها در کلینیک بارسلونا مشغول فیزیوتراپی است و همزمان برای او تمرینات بدنسازی برای تقویت عضلات تجویز شده است.

نشریه موندودپورتیوو در گزارشی ویژه از روند آماده سازی دمبله نوشته است که شرایط به گونه ای پیش می رود که دمبله از یک ماه دیگر می تواند شروع به دویدن کند و دو ماه بعد نیز می تواند به تمرینات گروهی اضافه شود که در این صورت مدت زمان بهبودی او سه ماهه خواهد بود و یک ماه جلوتر از تصورات قبلی است. 

او در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود، می تواند از هفته 18 لالیگا(17 دی) برابر لوانته به میادین بازگردد. پیش از این گفته می شد او اواخر بهمن می تواند برای بارسا به میدان برود.

کادر فنی بارسا امیدوار است این مدت دوری برای دمبله به فرصتی خوب برای بدنسازی و تقویت عضلاتش نیز منجر شود.

  • ۹۶/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">