فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

آسیر ایارامندی
نشریه مارکا مدعی شده است که تیم فوتبال رئال‌ سوسیداد تمایل دارد آسیر ایارامندی، هافبک دفاعی پیشین خود را به طور قرضی از رئال‌مادرید به خدمت بگیرد و حاضر است تمام حقوق او را هم بپردازد تا در فصل جدید لالیگا در ورزشگاه آنوئتا توپ بزند.

رئال‌ سوسیداد نظر کهکشانی‌ها را درباره انتقال ایارامندی جویا شده‌ است و این احتمال وجود دارد که در 9 روز باقیمانده به پایان بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی، هافبک دفاعی 25 ساله رئالی‌ها به باسک برگردد.

با توجه به پیوستن متئو کواچیچ، هافبک 21 ساله پیشین اینتر به رئال‌مادرید، شانس ایارامندی برای حضور در ترکیب کهکشانی‌ها کمتر از قبل شده است و بالعکس احتمال او برای قبول دو پیشنهادی که از سوی تیم‌‌های سوسیداد و لیورپول دارد افزایش پیدا کرده است.

از قرار معلوم هم‌تیمی‌های پیشین ایارمندی در تلاش هستند که او را برای بازگشت به ورزشگاه آنوئتا ترغیب کنند اما کار آنها سخت است. سوسیداد نه‌‌تنها باید رئال‌مادرید را راضی کند که به جای فروش بازیکن خود، با انتقال قرضی او موافقت کند، بلکه باید بازیکن پیشین خود را برای بستن چشمانش روی فرصت بازی برای یک تیم بزرگ مانند لیورپول متقاعد کند.

رئال مادرید سال 2013 بابت خرید ایارامندی از سوسیداد 38 میلیون یورو پرداخت و به همین دلیل ترجیح می‌دهد که با فروش او حداقل بخشی از این مبلغ را به خزانه‌اش برگرداند.

گفته می‌شود که لیورپول برای خرید ایارامندی حاضر است 15 میلیون یورو بپردازد.
  • ۹۴/۰۵/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">