فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رئال مادرید در دوراهی جذب دخیا و کورتوا

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ب.ظ

رئال مادرید قصد دارد تابستان آتی یک دروازه بان جدید به خدمت بگیرد و برای این موضوع روی دخیا و کورتوا تمرکز کرده است.
به گزارش فوتبال جهان ، نمایش های متوسط کیلور ناواس در فصل جاری باعث شده تا مسئولان رئال به صورت جدی نسبت به جذب یک گلر جدید برای فصل بعد فکر کنند.
اگر دو سال پیش مشکلات مربوط به فاکس پیش نمی آمد، حالا رئال دخیا را در چارچوب دروازه خود داشت؛ با این حال ناواس فصل گذشته آنقدر درخشید که کمتر کسی شکست در جذب دخیا را به یاد آورد.
مشکل از جایی شروع شد که ناواس در فصل جاری نتوانست کیفیت گذشته خود را نشان دهد و حالا رئالی ها چاره ای جز فروش او و جذب یک گلر جدید ندارند.
به ادعای آ.اس ، از بین دخیا و کورتوا در نهایت یکی جذب رئال خواهد شد.
فلورنتینو پرز رئیس رئال خود به شخصه علاقه زیادی به جذب دخیا گلر 26 ساله منچستریونایتد دارد و ناکامی دو سال پیش در جذب او را هنوز فراموش نکرده است. پرز به دخیا وعده داده بود که هر طور شده او را به خدمت خواهد گرفت و نسبت به این دروازه بان، یک بدهی معنوی دارد.
در سوی دیگر، زیدان مایل به جذب کورتوا، دروازه بان 24 ساله و بلژیکی چلسی است. کورتوا نیز همچون دخیا سابقه بازی برای اتلتیکو را در کارنامه دارد و در فصل جاری ستاره تیمش بوده است.
کورتوا از عوامل مهم صدرنشینی چلسی در لیگ برتر است و در این فصل تنها در 7 بازی دروازه او گشوده شده است.
دخیا نیز با وجود اینکه یونایتد در رده ششم جای دارد، با پذیرش 21 گل، پس از کورتوا و لوریس(تاتنهام) بهترین گلر لیگ برتر تا به اینجای کار بوده است.
هر دو دروازه بان در هر بازی متوسط 2 مهار موفق دارند. رقم جدایی دخیا 70 میلیون هزینه در پی دارد ولی رئال می تواند کورتوا را با 50 میلیون یورو جذب کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">