فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رئال مادرید و سرقت قرن از بارسلونا

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۳۸ ب.ظ

http://www.squawka.com/news/wp-content/uploads/2017/03/GettyImages-655238562.jpg

هنوز زخم سه انتقال نافرجام (آسنسیو ، تئو و سبایوس) بر تن بارسلونا سنگینی می کند و رئال قصد دارد چهارمین دوئل نقل و انتقالاتی را نیز از بارسا ببرد.

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه لیورپول تابستان امسال تلاش زیادی کرد تا کوتینیو را حفظ کند و در نهایت نیز موفق شد. پیشنهاد وسوسه کننده بارسا برای جذب کوتینیو از سوی لیورپول پذیرفته نشد تا ستاره برزیلی یک فصل دیگر در آنفیلد ماندنی شود اما کمتر کسی تصور می کرد که بارسا زمستان پیش رو بخواهد یک بار دیگر برای جذب کوتینیو اقدام کند.

طبق ادعای رسانه های بارسلونا، پیشنهادی 110 میلیون یورویی در ژانویه به باشگاه لیورپول ارسال خواهد شد و این بار آبی اناری ها امیدوار هستند تا لیورپول از موضع خود عقب نشینی کند.

اما مشکل اینجاست که لیورپولی ها قصد ندارند ستاره خود را در نیم فصل از دست بدهند؛ ضمن اینکه باشگاه پاری سن ژرمن نیز سه هفته پیش باب مذاکره برای جذب کوتینیو در تابستان آینده را باز کرده است.

در همین رابطه امروز موندودپورتیوو ادعای جالبی را مطرح کرد و مدعی شد که رئالی ها نیز مذاکراتی برای کوتینیو با مسئولان لیورپول داشته اند و قصد دارند هر طور که شده مانع انتقال ستاره برزیلی به بارسا شوند. طبق این ادعا رئال قصد دارد 150 میلیون یورو برای جذب کوتینیو در انتقالات تابستانی آتی هزینه کند.

بارسا زنگ خطر را دریافت کرده و البته می داند که نه پی اس جی و نه رئال، برای زمستان پیش رو قصد جذب کوتینیو را ندارند و به همین دلیل عزم خود برای شکار ستاره برزیلی را در ماه ژانویه جزم کرده است. هرگونه ناکامی در جذب زمستانی کوتینیو ممکن است به قیمت از دست دادن قطعی او برای بارسا منجر شود.

موندودپورتیوو چند روز پیش هشدار داده بود که مدیران بارسا باید در مورد کوتینیو یک تصمیم جدی بگیرند و این بازیکن را در زمستان جذب کنند، چون به نظر در تابستان، انتقال کوتینیو غیرممکن خواهد شد. 

مسئولان بارسا در حال حاضر برای جذب کوتینیو در ژانویه تردیدهایی دارند. تردیدهایی که به بودجه و سقف حقوقی بازیکنان ارتباط مستقیم دارد. حضور مدیران کم تجربه در امر نقل و انتقالات نیز نگرانی ها در مورد جذب کوتینیو را افزایش داده است.

  • ۹۶/۰۸/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">