فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://file.varzesh3.com/pictures/01255969.jpg

کهکشانی ها در روزی که فرصت های فراوانی را از دست دادند با نتیجه 2-3 مالاگا را در برنابئو مغلوب کردند.

به گزارش فوتبال جهان ، رئال مادرید در دیداری که بارها مقهور درخشش خیمنز گلر مالاگا شد در نهایت با گل های بنزما، کاسمیرو و رونالدو 2-3 مالاگا را مغلوب کرد.

کهکشانی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 8 به گل اول هم رسیدند. ضربه سر رونالدو به دیرک دروازه مالاگا برخورد کرد تا در ریباند بنزما کار راحتی برای باز کردن دروازه خالی تیم مهمان داشته باشد.

در ادامه و بعد از دریافت گل، مالاگا تلاش زیادی برای جبران کرد و می توانست با شوت محکم ریکو به گل برسد اما توپ به دیوار کناری دروازه برخورد کرد.

اما در دقیقه 18 مالاگا بالاخره به گل رسید. روی سهل انگاری مدافعان مادرید و ارسال ککو، رولان در محوطه بعد از استپ توپ با ضربه ای دقیق زننده گل تساوی تیمش لقب گرفت.

http://file.varzesh3.com/pictures/01255922.jpg

اما رئال مادرید خیلی سریع واکنش نشان داد و در دقیقه 21 به گل دوم رسید. روی ارسال تونی کروس، این کاسمیرو بود که با یک ضربه سر دقیق گل دوم رئال را وارد دروازه مالاگا کرد.

http://file.varzesh3.com/pictures/01255921.jpg

در دقیقه 32 بنزما روی پاس کارواخال بهترین فرصت را برای زدن گل سوم داشت اما ضربه او به دیرک دروازه تیم مهمان برخورد کرد تا آه از نهاد حاضران در برنابئو بلند شود.

دقایقی بعد و با پاس وازکز، رونالدو در محوطه جریمه اقدام به ضربه زدن کرد اما خیمنز مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

در اواخر نیمه اول و با ارسال کارواخال، رونالدو بهترین فرصت را برای گلزنی داشت اما ضربه سر او با عکس العمل دیدنی سنگربان مالاگا همراه بود تا 45 دقیقه اول با برتری 1-2 رئال به اتمام برسد.

http://file.varzesh3.com/pictures/01255948.jpg

کهکشانی ها نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کردند و تونی کروس در دقیقه 50 می توانست زننده گل سوم باشد اما ضربه او با مهار دیدنی خیمنز همراه بود.

اما فرصت سوزی های رئال باعث شد تا مالاگا در دقیقه 59 به گل مساوی دست یابد. کاسترو پشت محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای دیدنی و روی اشتباه کاسیا گل دوم مالاگا را به ثمر رساند.

http://file.varzesh3.com/pictures/01255950.jpg

در دقیقه 65 و روی ضربه سر واران، رونالدو در دهانه دروازه صاحب فرصت بسیار خوبی شد اما عدم توانایی در حفظ تعادل باعث از دست رفتن موقعیت شد.

http://file.varzesh3.com/pictures/01255952.jpg

اما هجوم رئال در دقیقه 74 باعث شد تا با توقف مودریچ، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شود. ضربه رونالدو توسط خیمنز مهار شد اما در ریباند خود رونالدو موفق شد دروازه مالاگا را باز کند.

در دقیقه 88 رونالدو یک بار دیگر موفق به گلزنی شد اما گل او در موقعیتی که به نظر می رسید کمک داور اشتباه کرده مردود اعلام شد.در نهایت اتفاق دیگری رخ نداد تا کهکشانی ها این دیدار دشوار را با پیروزی 2-3 به پایان برسانند.

http://file.varzesh3.com/pictures/01255984.jpg

  • ۹۶/۰۹/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">