فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01233938.jpg

متئو کوواچیچ ، به بازیکن و مهره موثر زیدان در رئال مادرید بدل شده و جایگاهش تثبیت شده به نظر می رسد.

به گزارش فوتبال جهان ، کوواچیچ متولد اتریش و با اصلیتی کروات ، تا 13 سالگی به دلیل مهاجرت والدینش در اتریش زندگی می کرد. او پس از بازگشت خانواده اش به کرواسی ، به آکادمی فوتبال دیناموزاگرب رفت و در 15 سالگی آقای گل لیگ نوجوانان این کشور شد.

کوواچیچ در 19 سالگی موردتوجه اینتر قرار گرفت اما اوضاع برای او در این تیم چندان خوب پیش نرفت تا اینکه رئال با درخواست فوری بنیتس ، سال 2015 او را با رقم 30 میلیون یورو به خدمت گرفت ؛ رقمی که حالا برای او بسیار اندک به نظر می رسد.

کوواچیچ در دو فصل گذشته به تدریج توانست ارزش هایش را به اثبات برساند و اوج درخشش او در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا در نوکمپ بود که به خوبی از عهده مهار مسی بر آمد.

به ادعای آس ، رئال چند روز قبل پیشنهادی 75 میلیون یورویی از سوی یوونتوس برای کوواچیچ را رد کرده و به مدیران باشگاه ایتالیایی اعلام کرده است که این بازیکن با هیچ قیمتی فروخته نخواهد شد.

درخشش کوواچیچ که هم می تواند به جای کاسیمیرو بازی کند و هم مودریچ ، سبب شده تا مسئولان رئال در پی انتقال قرضی دوباره مارکوس یورنته باشند و این در حالی است که یورنته انتظار داشت با درخشش در آلاوس بتواند امسال جایی در فهرست تیم اول رئال پیدا کند.

  • ۹۶/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">