فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

زهیوی همبازی پولادی در الشحانیه شد

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

مهاجم سوسنگردی تیم استقلال خوزستان یک و نیم فصل پس از درخشش در سطح اول فوتبال ایران به باشگاه های قطری منتقل شد.
به گزارش فوتبال جهان ، رحیم زهیوی که روز گذشته از جمع ملی پوشان فوتبال ایران جدا شد تا برای مذاکره به قطر برود با قطعی شدن قراردادش بامداد فردا به مقصد دوحه پرواز خواهد کرد  تا آخرین فوتبالیست ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر باشد.
تیم الشحانیه که مهرداد پولادی چپ ایرانی را در اختیار دارد، با مربیگری ایگور استیماچ سرمربی فصل پیش سپاهان قصد دارد نتایج نه چندان مناسب در نیم فصل اول را جبران کند آنها در انتهای فصل با 10 گل شکست خوردند که این مساله باعث تغییر در این تیم و حضور استیماچ شد.
زهیوی که فصل گذشته از نفت آبادان به استقلال خوزستان پیوست و در این یک و نیم سال از بهترین های قهرمان ایران محسوب می شد با نظر استیماچ، پرسش درباره این بازیکن از پولادی و البته مذاکره مثبت مالی به قطر خواهد رفت.
با جدایی زهیوی و حضور او در قطر تیم هایی مثل استقلال و تراکتور دیگر نمی توانند وی را به خدمت بگیرند. همچنین استقلال خوزستان نیز باید به دنبال جانشینی برای این هافبک ـ مهاجم همه کاره باشد. زهیوی فردا 4 بامداد به قطر می رود تا پس از تست پزشکی با الشحانیه قرارداد امضا کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">