فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ستاره آلمانی جانشین کوتینیو در لیورپول؟

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01171879.jpg

طبق ادعای رسانه های فرانسوی ، جولین درکسلر هافبک پاری سن ژرمن قصد جدایی از این تیم را دارد و لیورپول برای جذب او آستین بالا زده است.

به گزارش فوتبال جهان ، درکسلر در نقل و انتقالات زمستانی ، با 40 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست و نمایش های خوبی نیز برای این تیم داشت ولی با حضور نیمار ، به نظر کمی فضا برای او بسته شده و کار دشواری برای فیکس شدن پیش رو خواهد داشت. از همین رو او در اندیشه جدایی از این تیم است، هر چند که تنها 7 ماه از حضور او در این تیم می‌گذرد.

از سوی دیگر ، کوتینیو در آستانه ترک لیورپول است و باشگاه به دنبال جانشین مناسبی برای اوست. طبق ادعای لیورپول اکو، جولین درکسلر، جدی ترین گزینه سرخپوشان مرسی ساید برای جانشینی کوتینیو است و حالا که او به جدایی از پاریس ابراز تمایل کرده، بیش از همیشه در دسترس خواهد بود. حال باید دید که در نهایت تکلیف درکسلر و کوتینیو چه خواهد شد و فصل آینده آنها برای کدام تیم بازی خواهند کرد.

  • ۹۶/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">