فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

سروش و پرسپولیس ؛ امشب مانع برطرف می‌شود؟

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

سروش رفیعی که در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس قرار داشت تنها با یک مانع برای ثبت نهایی این اتفاق مواجه است.
به گزارش فوتبال جهان ، هافبک ملی پوش سابق تراکتورسازی که با پایان دوران سربازی اکنون به عنوان بازیکن آزاد شناخته می شود، مذاکرات خود را با تیم‌های خواهانش آغاز کرده است. در این ارتباط این بازیکن پیش از حضور در اردوی تیم ملی مذاکراتی با مسوولان پرسپولیس نیز داشت و قرار بود در پایان این اردو در امارات نظر نهایی خود را در رابطه با عقد قرارداد اعلام کند.
رفیعی اما در اردوی امارات هم با اجازه کارلوس کی‌روش برای خروج و حضور در تهران مواجه شده بود که در نهایت اعلام کرد مشکلی برای باقی ماندن در اردو ندارد و توافقات خود با این باشگاه را به بعد از اردو موکول کرده است.
در این ارتباط گفته می شود رفیعی در دور جدید مذاکرات خود با مسوولان پرسپولیس توافقات مثبتی را پشت سر گذاشته و البته مانع بزرگ برای امضای نهایی مربوط به کارت پایان خدمت این بازیکن است.
گفته می شود هنوز کارت پایان خدمت این بازیکن صادر نشده و بر این اساس مشکلاتی برای ادامه مذاکرات به وجود آمده است. سروش رفیعی که با مساعدت مسوولان فدراسیون و نظام وظیفه مانع حضورش در اردوهای خارج از کشور برطرف شده، اکنون برای مذاکره با تیم های خارجی خواهان خود نیز باید در انتظار دریافت کارت خدمتش باشد و در صورت دریافت مجوزهای مربوط به آن باید دید او سرخپوش خواهد شد و شاگرد برانکو ایوانکوویچ می شود یا تصمیم خود برای حضور در فوتبال اروپا را دنبال می‌کند. در این باره گفته می شود او امشب پاسخ نهایی اش در این باره را اعلام خواهد کرد.
‌آخرین خبر از سروش رفیعی البته حضور ناگهانی‌اش در تبریز برای تسویه حساب با یگان خدمتی‌اش است. او با حضور در معاونت منابع انسانی سپاه عاشورای تبریز مراحل تسویه حساب خود را انجام داد تا خدمت سربازی‌اش رسما به پایان برسد. رفیعی با پرواز ساعت 19 امروز به تهران سفر می‌کند و شنیده می‌شود قصد دارد با پرسپولیس وارد مذاکره نهایی شود.

نظرات  (۱)

  • محمدرضا زال آقایی
  • ایشالا که قراردادو میبنده میریم واسه قهرمانی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">