فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

سویا خواهان انتقال قرضی گابریل باربوسا

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴ ق.ظ
https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6984/news/gabigol_1.jpgگابی گل علاقمند است برای به دست آوردن فرصت بازی به یک باشگاه اروپایی دیگر بپیوندد.

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه سویا مذاکراتش برای انتقال قرضی گابریل باربوسا مهاجم برزیلی و نیمکت نشین اینتر را با نراتزوری آغاز کرده است. انتقالی که شاید در ازای انتقال ماریانو به اینتر انجام شود و گفته می‌شود خود گابی نیز نسبت به آن راضی‌ست.

گابیگل که به عنوان یک پدیده از برزیل و با مبلغ 29.5 میلیون یورو به اینتر پیوست ، در این فصل زیر نظر استفانو پیولی تنها 153 دقیقه در هشت بازی در میادین حاضر بوده و موفق به زدن یک گل هم شده است. گفته می‌شود پیولی به این دلیل که پیشرفت لازم را از گابریل در تمرینات نمی‌بیند ، چندان علاقه‌ای به بازی دادن به مهاجم برزیلی‌اش ندارد.

مطابق انتظار ، آینده یک بازیکن نیمکت نشین در تیررس شایعات قرار می‌گیرد. گزارش‌ها از برخی منابع برزیلی حاکی از آن است که باشگاه سویا مذاکراتش را برای انتقال قرضی باربوسا با سران نراتزوری آغاز کرده است. حتی گفته شده که خود بازیکن نیز نظر مثبتی روی این انتقال دارد. مدیربرنامه‌های گابریل اخیرا اعلام کرد که موکلش به برزیل بازنخواهد گشت و تنها در صورتی حاضر به ترک اینتر می‌شود که در یک باشگاه اروپایی دیگر فرصت بازی بیشتری به او برسد.

در این بین گفته می‌شود شاید این انتقال در راستای انتقال مدافع برزیلی سویا ، ماریانو به اینتر باشد.

  • ۹۶/۰۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">