فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

جدایی آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادریددیگو سیمئونه می گوید به تصمیمات آنتوان گریزمان احترام خواهد گذاشت و به صورت تلویحی اجازه خروج این ستاره فرانسوی را صادر کرد.

به گزارش فوتبال جهان ، طی روزهای اخیر شایعات فراوانی در خصوص مقصد آینده آنتوان گریزمان منتشر شده است و از بارسلونا، رئال مادرید، بایرن مونیخ و منچستر یونایتد به عنوان مقصد احتمالی وی نام برده می شود، هر چند وی اذعان می کند که از حضور در اتلتیکو مادرید رضایت دارد، اما گفته می شود در تابستان در خصوص آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش Sky Sports ، زمانی که روزنامه اسپانیایی AS از دیگو سیمئونه در خصوص احتمال جدایی آنتوان گریزمان پرسید، مربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید گفت:

بله، در قرارداد او حق فسخ وجود دارد و هیچ تضمینی برای بقای او وجود ندارد. در مذاکراتی که در تابستان داشتیم، این چیزی است که او به من گفت: اگر تو بمانی من هم می مانم و به او گفتم بله می مانم، چرا نمانم؟ و آن ها با نمایندگان شروع به کار بر روی امضای قرارداد کردند و او در اینجا ماند. و از اکنون نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. او هرگز به من اجازه نداد که به او بگویم که بمان. من این کار را با رادامل فالکائو یا دیگو کوستا نیز انجام نداده ام. بازیکنانی که به من زندگی داده اند، با آن ها در تصمیماتشان همراهی خواهم کرد، اما این واضح است که تا زمانی که وی در تیم بماند، تیم و باشگاه به رشدشان ادامه خواهند داد.

  • ۹۶/۰۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">