فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

شش گزینه هدایت بارسلونا در فصل بعد

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۴۸ ب.ظ

به نظر می رسد در پایان فصل جاری ، شاهد ایجاد تغییر و تحولاتی رو نیمکت بارسلونا باشیم.
به گزارش فوتبال جهان ، در روزهای اخیر اخبار ضد و نقیض فراوانی در مورد آینده نیمکت بارسلونا شنیده می شود و نشریه مارکا 6 نامزد احتمالی جانشینی انریکه را معرفی کرده است.
1-ارنستو والورده
همیشه و در سالهای اخیر از او به عنوان یکی از کاندیداهای هدایت باسا نام برده شده و با توجه به اتمام قرارداد او در پایان فصل با بیلبائو، ممکن است به بارسا ملحق شود.
2- خوان کارلوس اونزوئه
دستیار لوییس انریکه از زمان حضور در سلتاویگو، همیشه مورد تمجید سرمربی فعلی کاتالان ها قرار گرفته و می تواند یکی از گزینه های جانشینی او باشد.
3- اوزه بیو ساکریستن
سرمربی فعلی سوسیداد که در سالهای اخیر بارها برای بارسا مشکل ایجاد کرده است، سالها سابقه بازی کردن با لباس آبی اناری ها را داشته و می تواند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم محسوب شود.
4- لوران بلان
یکی دیگر از بازیکنان سابق بارسا، بعد از جدایی در تابستان از پی اس جی در حال حاضر بیکار است اما در گذشته رزومه خوبی در بوردو و تیم ملی فرانسه برای خود به ثبت رسانده است.
5- رونالدو کومان
اگرچه در مورد سبک بازی تیم های او و تفاوت با فلسفه بارسا پرسش های زیادی مطرح است، اما گلزن ترین مدافع تاریخ بارسا می تواند با استفاده از بند موجود در قرارداد، از اورتون جدا شده و هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد.
6- فرانک دی بوئر
علیرغم سپری کردن دورانی فاجعه بار در اینتر، دی بوئر هنوز به علت کارنامه درخشان در آژاکس و سابقه بازی کردن برای بارسا مورد احترام هواداران این تیم است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">