فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

قرمزها دست آخر روی حرفشان ماندند و هافبک برزیلی را به بارسا نفروختند.
به گزارش فوتبال جهان ، از بارسلونا خبر می‌رسد آخرین پیشنهاد این باشگاه برای جذب فیلیپه کوتینیو هافبک 25 ساله برزیلی لیورپول نیز رد شد تا انتقال این بازیکن به نیوکمپ علی‌رغم میل خود او منتفی شود.
به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا به شدت به جذب کوتینیو علاقه داشت و اولویتش را در این تابستان به خرید او اختصاص داده بود. با این حال، علاقه بارسا که بعدها با تمایل خود بازیکن نیز همراه شد، از همان روز اول با مخالفت لیورپول مواجه شد. قرمزها همان طور که گروه FSG به عنوان مالک باشگاه اعلام کرد، به هیچ عنوان حاضر به مذاکره هم نشدند تا نشان دهند که برنامه‌ای برای کوتاه آمدن در قبال خواست بازیکن ندارند. لیورپول به تازگی آخرین پیشنهاد بارسا که با متغیرات به 160 میلیون یورو می‌رسید را هم رد کرد تا انتقال این بازیکن به نیوکمپ، حداقل در این تابستان منتفی شود.
گرچه هم بارسا هم کوتینیو می‌دانستند که عملی شدن این انتقال بسیار بعید است اما باز هم امیدهایی بود که لیورپول آخرین پیشنهاد را بپذیرد. اما نشد تا بارسا هم دیگر تسلیم شود. اسپورت، دیگر نشریه کاتالونیایی نیز این خبر را تایید کرد.

  • ۹۶/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">