فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/61246093_1.jpg

لئو بالاخره تمدید کرد. 

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه بارسلونا با انتشار تصویری رسما اعلام کرد که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی قراردادش را تا سال 2021 با این تیم تمدید کرده است.

به گزارش سایت رسمی بارسلونا، لئو که سال 2000 از نیولز اولدبویز آرژانتین به لاماسیا پیوست، در حال سپری کردن چهاردهمین فصل حضورش در تیم اول باشگاه است و با قرارداد جدیدی که صبح امروز تا 30 ژوئن 2021 امضا کرد، حداقل هفده فصل در ترکیب بارسا به میدان خواهد رفت. بند آزادسازی مسی 30 ساله، 700 میلیون یورو تعیین شده است.

لئو پس از پشت سر گذاشتن همه رده‌های سنی باشگاه، زمانی که تنها 16 سال داشت، در تیم دوم به میدان رفت و سال بعدش برای اولین بار در تیم اول بازی کرد. طولی هم نکشید تا اولین گلش را مقابل آلباسته به ثمر برساند. آنچه پس از آن بازی تاکنون رخ داده، همه و همه تاریخ سازی بوده است. در این مدت تقریبا رکوردی نبوده که مسی به آن نرسیده باشد. کسب 30 جام از جمله 8 لالیگا، 4 لیگ قهرمانان اروپا، 5 کوپا دل ری، 7 سوپرکاپ اسپانیا، 3 سوپر کاپ اروپا و 3 جام باشگاه‌های جهان از جمله این افتخارات تیمی است. لئو در کنار اینیستا از این لحاظ، پر افتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه محسوب می‌شود.

http://file.varzesh3.com/pictures/01255821.jpg

در زمینه فردی ، مسی پنج توپ طلا، 4 پیچیچی و 4 کفش طلا برده است. در پیراهن بارسا، او در 602 بازی، موفق به زدن 523 گل شده و بهترین گلزن تاریخ باشگاه و لالیگاست و این داستان همچنان ادامه دارد...

  • ۹۶/۰۹/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">