فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user12747/news/img_770x4332017_05_23_13_59_36_1268526.jpg

احتمال دارد روباه ها شانس خود برای جذب آدرین سیلوا را در دادگاه حکمیت ورزش، امتحان کنند.

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه لستر سیتی در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات برای جذب آدرین سیلوا هافبک ملی پوش اسپورتینگ لیسبون اقدام کرد و حتی با باشگاه اسپورتینگ نیز به توافق دست یافت و وی را به خدمت گرفت، اما به دلیل تاخیر در امضای قرارداد نمی تواند از وی استفاده نماید. گفته می شود ارزش این انتقال 24.5 میلیون یورو بوده و بند پاداش 5 میلیون یورویی نیز در قرارداد وی گنجانده شده است، اما به دلیل اینکه سیلوا 14 ثانیه پس از اتمام فصل نقل و انتقالات قراردادش را امضا کرده، فیفا مانع انتقال در تابستان شده است.

به گزارش اسکای اسپورتس ، فیفا درخواست لستر سیتی برای به وقوع پیوستن انتقال آدرین سیلوا به این باشگاه را رد کرده است. اکنون لستر سیتی در حال بررسی این موضوع است که آیا پرونده این انتقال را به دادگاه حکمیت ورزش ببرد یا خیر. با وجود این که سیلوا نمی تواند تا ماه ژانویه برای لستر سیتی بازی کند، این باشگاه در صورت مراجعه به دادگاه حکمیت ورزش برای رسمی کردن عضویت سیلوا و یا منتفی کردن این انتقال، تلاش خواهد کرد. هرچند از دیدگاه اسپورتینگ لیسبون ، این انتقال نهایی شده و باشگاه پرتغالی انتظار پرداخت مبلغ مورد توافق از سوی لستر سیتی را دارد. در صورتی که روباه ها برای منتفی کردن این انتقال تلاش کنند، اسپورتینگ از راه قانونی با آن ها برخورد خواهد کرد.

  • ۹۶/۰۷/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">