فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user22475/news/fifa-ballon-dor-trophy_5lcu2xvnp2qp1arcfkf1vs1ay.jpg

لیست نهایی نامزدهای توپ طلای ۲۰۱۷ منتشر شد.

به گزارش فوتبال جهان ، با انتشار نهایی لیست نامزدهای توپ طلای ۲۰۱۷، مطابق انتظار نام چند بازیکن در جمع ۳۰ نفر نهایی دیده نمی شود. حال ، نگاهی داریم به مهمترین غایبان جایزه این فصل:

اسپانیا:

در تیمِ قهرمان اروپا، در حالی که کریم بنزما با وجود فصلی نه چندان درخشان به لیست نهایی راه یافته، نام بازیکنانی مثل کاسمیرو یا کیلور ناواس که در موفقیت تیم مادریدی، نقش مهمی را ایفا کردند نامزد نشده اند. در بارسلونا، سوارز با وجود افتِ آماری نامزد شده اما دیگر بازیکنانی مثل آندرس اینیستا یا عثمان دمبله، خرید جدید بلوگرانا در لیست حضور ندارند. لازم به ذکر است که امسال هیچ یک از مدافعان اتلتیکو مادرید در لیست نهایی حاضر نیستند(به همراه کوستا).

ایتالیا:

در یوونتوس، جورجو کیه لینی احتمالا مهمترین غایب در لیست است و گونزالو هیگواین هم راهی به ۳۰ نفر نهایی پیدا نکرده است. در ناپولی، لورنتزو اینسینیه و در رم، راجا ناینگولان نتوانسته اند موفقیتی بدست بیاورند و در اینتر مائورو ایکاردی رای دهندگان را متقاعد نکرده است. 

آلمان: 

در بایرن مونیخ، مانوئل نویر مهمترین غایب لیست نهایی است که به نظر می رسد پشت سر گذاشتن اکثر ماه های سال ۲۰۱۷ با مصدومیت، تاثیر زیادی در این غیبت داشته باشد. آرتورو ویدال هم دیگر راهی به این لیست نیافته و بواتنگ هم با نامزدی توپ طلا خداحافظی کرده است. در دورتموند، عملکرد پولیشیچ نادیده گرفته شده و وی هنوز رای دهندگان را متقاعد نکرده است.

فرانسه:

در پاری سن ژرمن، دنی آلوز احتمالا مهمترین غایب این تیم است. همچنین نام مارکو وراتی یا آنخل دی ماریا دیگر در لیست دیده نمی شود. 

انگلیس:

در منچستریونایتد، مهمترین غایب لیست احتمالا پل پوگبا است. همچنین نام روملو لوکاکو یا هنریخ مخیتاریان هم در لیست پایانی دیده نمی شود. در منچسترسیتی، خبری از ژسوس یا آگوئرو نیست و در چلسی هم مهاجم سابق یعنی دیگو کوستا با مشکلاتی که در سر راهش به وجود آورد، نامزد نشده است. لیورپول ۲ نامزد در لیست دارد و آرسنال، یکی از مهمترین غایبان لیست را در ترکیب می بیند: الکسیس سانچز! در تاتنهام دله آلی هم راه به لیست پیدا نکرده است.

  • ۹۶/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">