فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان


https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user333320/news/virgil-van-dijk-premier-league-manchester-city-v-southampton_1jjj15wbv93je1fuh3ixc0vzsd.jpgبه نظر می رسد حتی درخواست مبلغ 50 میلیون پوند از سوی سران ساوتهمپتون باعث ناامید شدن قرمزها از جذب فن دایک نخواهد شد.

به گزارش فوتبال جهان ، در حالی که رقابت برای جذب ویرجیل فن دایک در تابستان پیش رو شدت می گیرد ، قرمزها آماده جابجا کردن رکورد نقل و انتقالات تاریخ شان برای به خدمت گرفتن فن دایک از ساوتهمپتون هستند.

به گزارش لیورپول اکو ، لیورپول برای جذب این مدافع هلندی کار آسانی را در پیش نخواهد داشت، اما حتی درخواست مبلغ 50 میلیون پوند از سوی ساوتهمپتون نیز باعث دلسرد شدن آن ها نخواهد شد. بیشترین مبلغی که قرمزها تا به حال برای جذب بازیکنی پرداخت کرده اند، به ژانویه 2011 برمی گردد که 35 میلیون پوند برای جذب اندی کارول به نیوکاسل پرداختند. طبق گزارش ها، آرسنال نیز اخیرا به رقابت برای جذب این مدافع پیوسته و چلسی، منچسترسیتی و اورتون نیز سایر تیم هایی هستند که در تابستان پیش رو برای به خدمت گیری وی رقابت خواهند کرد.

فن دایک اولویت یورگن کلوپ برای تقویت خط دفاع لیورپول است، اما یورگن کلوپ به خوبی می داند که برای داشتن شانسی برای جذب او، باید موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شوند. سران لیورپول بر این باورند که مسائل مالی باعث کنار رفتن آن ها از رقابت بر سر جذب این مدافع 25 ساله هلندی نخواهد شد و آماده اند که او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاهشان تبدیل کنند. ساوتهمپتون که دو سال پیش فن دایک را با مبلغ 13 میلیون پوند از سلتیک به خدمت گرفت، تقریبا پذیرفته است که این ملی پوش هلندی در تابستان پیش رو خواهان ترک این باشگاه است.

فن دایک که از ژانویه به دلیل مصدومیت در میادین حضور نداشته ، خواهان بازی در لیگ قهرمانان اروپاست و گزینه های پیش رویش را در تابستان بررسی خواهد کرد.

  • ۹۶/۰۲/۰۸

نظرات  (۱)

+++
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">