فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

قرمزها قصد دارند به روبرتو فیرمینو و بن وودبرن ، قرارداد جدیدی را پیشنهاد بدهند.
به گزارش فوتبال جهان ، لیورپول قصد دارد برای تمدید قرارداد بن وودبرن و روبرتو فیرمینو اقدام کند اما هنوز پیشرفتی در روند تمدید قرارداد امره جان حاصل نشده است.
به گزارش لیورپول اکو ، بن وودبرن ، بازیکن جوان و ولزی لیورپول در انتهای ماه جاری میلادی 18 ساله می شود. قرمزها در صدد هستند تا با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد، تلاش های این بازیکن جوان و مستعد را مورد تحسین قرار دهند. وودبرن تا به حال 10 بار برای لیورپول به میدان رفته است.
لیورپول همچنین قصد دارد برای تمدید قرارداد روبرتو فیرمینو اقدام کند. قرارداد فعلی این مهاجم برزیلی با لیورپول تا سال 2020 اعتبار دارد. وی از زمان پیوستنش به لیورپول در سال 2015، 101 بار برای این باشگاه به میدان رفته و موفق به زدن 27 گل شده است. فیرمینو که در روز دوشنبه تولد 26 سالگی اش را جشن گرفت، یکی از بازیکنان کلیدی یورگن کلوپ بوده و سران لیورپول می خواهند با تمدید قرارداد او، مانع از علاقه سایر باشگاه ها به جذب وی شوند.
گفتنی است که وضعیت تمدید قرارداد امره جان تغییر نکرده است. قرارداد این هافبک آلمانی با لیورپول تا انتهای فصل جاری اعتبار داشته و این احتمال وجود دارد که وی به عنوان بازیکن آزاد از جمع قرمزها جدا شود. نمایندگان امره جان می خواهند او یکی از بازیکنانی باشد که بیشترین دستمزد را در جمع بازیکنان لیورپول دریافت می کند. علاوه بر این، آن ها خواهان گنجانده شدن بند فسخ در قرارداد جدید وی هستند. لیورپول تا به حال با این خواسته ها موافقت نکرده اما یورگن کلوپ هنوز امیدوار است که توافق بر سر تمدید قرارداد امره جان حاصل شود. لازم به ذکر است که یوونتوس یکی از جدی ترین مشتریان به خدمت گیری این هافبک 23 ساله است. 

  • ۹۶/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">