فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ماتا و رد پیشنهاد نجومی چینی ها

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ب.ظ

https://reddevilarmada.com/wp-content/uploads/getty-images/2017/05/680083386-arsenal-v-manchester-united-premier-league.jpg.jpg

نشریه میرر مدعی شد که خوان ماتا هافبک منچستریونایتد ، پیشنهاد اغواکننده ای از چین در اختیار دارد؛ ولی این پیشنهاد را رد کرده تا در یونایتد بماند.

به گزارش فوتبال جهان ، قرارداد ماتا با شیاطین سرخ تا سال 2019 اعتبار دارد؛ ولی بندهایی برای تمدید آن نیز وجود دارد. با این حال گفته می‌شود یک باشگاه چینی پیشنهادی نجومی به ستاره اسپانیایی ارائه کرده است.

در حال حاضر ماتا هفته ای 165 هزار پوند حقوق می‌گیرد؛ ولی اختلاف پیشنهاد چینی ها با حقوق دریافتی ماتا بسیار چشم‌گیر توصیف شده است. با این وجود، ستاره شیاطین سرخ علاقه ای به حضور در لیگ چین ندارد و می‌خواهد در منچستریونایتد به فوتبالش ادامه دهد.

آندر هررا، هموطن و هم تیمی ماتا نیز شرایطی مشابه او دارد. قرارداد او در تابستان آینده به پایان می‌رسد؛ ولی یونایتد به دنبال تمدید قرارداد با اوست.

هررا به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته یونایتد انتخاب شد؛ ولی با حضور ماتیچ، جایگاهش را در این فصل از دست داد. حال باید دید که تکلیف این دو ستاره اسپانیایی در الدترافورد چگونه خواهد شد.

  • ۹۶/۰۷/۲۰

نظرات  (۴)

اگر میخواهید یک معامله خوب را بدست بیاورید
این مقاله سپس شما باید این تکنیک ها را به صفحه وب خود برسید.
من دوست دارم که شما هم معمولا بچه ها هستید.! چه کار و پشتیبانی هوشمندانه ای
بچه ها آثار فوق العاده ای را نگه داشته ام، شما بچه ها را اضافه کرده اید
به وبلاگ نویسی
  • cam4 tokens adder generator 2016
  • سلام! من در حال کار در حال مرور وبلاگ خود از آیفون جدید سیب هستم!
    فقط می خواستم بگویم عاشق خواندن از طریق وبلاگ شما هستم و منتظر است
    همه پست های شما عالی است ادامه دهید!
  • free Nintendo Switch
  • آها، بحث خوبی در مورد این پاراگراف در این مکان در این وبلاگ، من این همه را خوانده ام
    در این زمان من نیز اظهار نظر اینجا.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">