فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user35197/news/dkrocvoxuauu9mv.jpg

مدیر سابق ناپولی ، از علاقه منچستریونایتد به جذب مرتنز گفته است.

به گزارش فوتبال جهان ، پیرپائولو مارینو مدیر ورزشی پیشین باشگاه ناپولی می گوید که دریس مرتنز در قرارداد جدید خود با ناپولی ، یک بند جدایی 28 میلیون یورویی دارد که ممکن است به وسیله منچستریونایتد پرداخت شود.

به نقل از سایت گل ، بنابر برخی گزارش ها ، شیاطین سرخ طی بازه زمانی گذشته شدت به مرتنز علاقه داشتند ولی در نهایت این بازیکن در پارتنوپی ماندنی شد. با جود قرارداد داشتن با ناپولی تا سال 2020، ظاهرا بندی در قرارداد این بازیکن گنجانده شده که می تواند به وسیله باشگاه های خارجی فعال شود. 

با وجود این که مرتنز در 30 سالگی قرار دارد، در فصل جاری طی 7 بازی، همین تعداد گل برای تیم خود زده است تا به گفته مارینو، سوژه جذابی برای ژوزه مورینیو باشد.

منچستریونایتد بسیار ریزبینانه وضعیت مرتنز را زیر نظر دارد. او تا پیش از بازی کردن در خط حمله، دست کم گرفته می شد ولی حالا یک شماره 9 واقعی است. بند جدایی پایین و 28 میلیون یورویی او، چشم باشگاه های بزرگ را با وجود 30 سالگی او گرفته است. 

  • ۹۶/۰۷/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">