فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ماریو بالوتلی در تست های پزشکی آث میلان

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ
http://www.varzesh11.com/images/news/mario-balotelli-47576.jpg
گمانه‌زنی رسانه‌های ایتالیایی و اخباری که آنها در یکی دو روز گذشته در خصوص بازگشت ماریو بالوتلی به میلان برای بازی در جمع قرمزومشکی‌پوشان این شهر منتشر کرده بودند، درست از آب در‌آمد و مهاجم ایتالیایی لیورپول امروز (سه‌شنبه) وارد فرودگاه میلان شد تا در تست پزشکی روسونری شرکت کند.

بالوتلی که گفته می‌شود برای عقد قراردادی قرضی با تیم پیشین خود به ایتالیا برگشته، پس از انجام اولین مرحله از تست پزشکی‌اش، در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه میلان اظهار داشت: خوشحالم که برگشته‌ام و حالا فقط انتظار بازگشت به تمرینات را می‌کشم.

وی ادامه داد: از نظر فیزیکی احساس می‌کنم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارم و الان فقط باید تمریناتم را در کنار سایر اعضای تیم آغاز کنم. من برای بازی در میلان سراپا انگیزه‌ام.

سوپرماریو در پاسخ به این سؤال که آیا تصور می‌کرد تنها یک فصل پس از ترک میلان برای پیوستن به لیورپول دوباره به روسونری ملحق شود، گفت: بله انتظارش را داشتم. میلان همیشه در قلب من جای داشته و همیشه به بازگشت به این تیم امیدوار بودم.

او در جواب این پرسش که آیا ممکن است میلان آخرین تیم دوران بازیگری‌اش باشد، تأکید کرد: من سخت باید تلاش کنم و امسال کارم را خوب انجام دهم. بعداً در مورد این موضوع فکر خواهم کرد.
  • ۹۴/۰۶/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">