فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user14623/news/bhnm_brzy_3_2.jpg

مجتبی جباری امکان دارد قربانی بازگشت بهنام برزای به استقلال شود.

به گزارش فوتبال جهان ، در 2 روز اخیر شایعاتی در خصوص بازگشت بهنام برزای به خواست وینفرد شفر، سرمربی جدید استقلال مطرح شده است.

بهنام برزای سال گذشته یکی از بازیکنان خوب استقلال بود که نقش مهمی در نایب قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم داشت. در اقدامی عجیب که با واکنش هواداران استقلال همراه شد، علیرضا منصوریان او را از تیم کنار گذاشت. بهنام برزای، کاپیتان سابق تیم ملی امید فوتبال ایران حالا فرصت این را دارد که دوباره به جمع آبی پوشان اضافه شود.

برای بازگشت بهنام برازی به استقلال باید یک بازیکن قربانی شود، زیرا لیست آبی پوشان پر است. مطرح ترین نامی که در ذهن رسانه در چند وقت اخیر برای خروج از لیست استقلال قرار دارد، مجتبی جباری است. هافبک باتجربه استقلال که در ابتدای فصل دوباره به این تیم بازگشت در اواخر حضور منصوریان با او دچار مشکل شد. سرمربی سابق استقلال، جباری را به همراه مهدی رحمتی در اختیار باشگاه قرار داد.

پس از آمدن شفر به استقلال، مهدی رحمتی در تمرین آبی پوشان حاضر شد اما مجتبی جباری در تمرین حضور نداشت. ظاهرا مصاحبه جباری علیه مسئولان تیم برایش دردسرساز شده و احتمال اینکه وی از تیم کنار گذاشته شود زیاد. در صورتی که جباری از استقلال جدا شود، بهنام برزای می تواند دوباره به جمع آبی پوشان پایتخت ملحق شود.

  • ۹۶/۰۷/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">