فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

مذاکرات رفیعی و الخور متوقف شده است

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴ ب.ظ

سروش رفیعی

روزنامه های امروز قطر با پرداختن به تحولات اخیر در مذاکرات باشگاه الخور با ستاره ایرانی از متوقف شدن این جا به جایی خبر دادند.

به گزارش فوتبال جهان ، با وجود تمام تاکیدی که ستاره فصل قبل پرسپولیس بر امضای قرارداد با باشگاه الخور دارد اما روزنامه های امروز دوحه مدعی شدند رقم خوردن برخی اختلافات مالی میان دو طرف باعث متوقف شدن روند مذاکرات و بن بست در کوچ این بازیکن به قطر شده است.

روزنامه الرایه نوشت:« سروش رفیعی دو هفته قبل تمام تست های پزشکی را با موفقیت در مجموعه آسپایر سپری کرد اما برخلاف انتظارات باشگاه و این بازیکن ایرانی هنوز قراردادی امضا نکرده اند تا سروش رسما بازیکن باشگاه شود. گویا بیشتر اختلافات در این راه به برخی جزئیات مالی برمی گردد که طرفین را وادار کرده تا از امضای رسمی قرارداد خودداری کنند از همین رو سروش رفیعی به ایران بازگشته تا مدیربرنامه های او روند مذاکرات را با الخور پی بگیرد».

این روزنامه در ادامه به مشکلات مالی شدید باشگاه های قطری از جمله الخور اشاره و تصریح کرد سران این باشگاه همچون بسیاری از تیم ها به دنبال توافق با سایر باشگاه ها برای عقد قرارداد قرضی با بازیکنان مد نظر خود از باشگاه هایی مثل ام صلال و الریان است که این ایده آنها با مخالفت رسمی باشگاه ام صلال روبرو شد تا الخور از معرفی بازیکن جدید برای این فصل لیگ ستارگان قطر محروم باشد.

در همین حال روزنامه های الوطن ، استاد الدوحه و الشرق نیز در گزارش های خود از روند انتقال سروش رفیعی به بن بست در مذاکرات اشاره و مدعی شدند احتمال دارد پروسه پیوستن سروش رفیعی به الخور تا 10 روز آینده به طول بیانجامد چون این کشور به خاطر عید سعید فطر با تعطیلی طولانی مدتی روبرو است.
  • ۹۶/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">