فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

معارفه رسمی یوپ هاینکس در بایرن مونیخ + عکس

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۷ ب.ظ

یوپ هاینکس سه روز پیش رسما به عنوان جانشین کارلو انچلوتی در بایرن مونیخ معرفی شد.

به گزارش فوتبال جهان ، هاینکس که پس از کسب سه گانه با بایرن در سال 2013 بازنشسته شده بود ، با مشاهده اوضاع نه چندان خوب مونیخی های تحت هدایت آنچلوتی تصمیم به بازگشت گرفت. او به درخواست مدیران بایرن پاسخ مثبت داد و تا پایان فصل جاری به طور موقت مربی بایرن خواهد شد.

ساعتی پیش در محل باشگاه بایرن مونیخ مراسم معارفه رسمی او با حضور حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی) و رومینیگه(نایب رئیس) انجام شد:

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01245891.jpg

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01245890.jpg

هاینکس که همراه بایرن فاتح سه گانه نیز شده ، در مراسم معارفه خود گفت:« از لحاظ ذهنی و بدنی خودم را در شرایط خوبی برای مربیگری باشگاه بزرگی مثل بایرن می بینم. به بایرن مدیونم چرا که دوران مربیگری ام در این باشگاه، اعتبارم را دو چندان کرد. برای همین الان اینجا هستم. می دانم که بایرن در حال حاضر وضعیتی پیچیده دارد ولی من ایمان دارم که از این شرایط خارج خواهیم شد..»

هاینکس ادامه داد:« بایرن تیم باکلاس و باشخصیتی است و بازیکنان بزرگی دارد. ما باید این کلاس را در زمین هم نشان دهیم. بازیکنان باید به توانایی های خودشان ایمان داشته باشند. وظیفه من تغییر دینامیک تیم و ایجاد  یک ساختار جدید است. به خوبی می دانم که برنامه هایم چیست و چگونه باید آنها را پیدا کنم.»

فاصله 5 امتیازی با دورتموند:« صادقانه بگویم که با این شیوه ای که دورتموند بازی می کند، کسب عنوان قهرمانی و گرفتن این تیم در صدر جدول کار دشواری است. من انسان واقع بینی هستم.»

دلیل بازگشت:« دلایل زیادی وجود داشت که من تصمیم بگیرم به دنیای مربیگری بازگردم. یکی از این دلایل رابطه خیلی خوب و دوستانه‌ای بود که بین من و رییس باشگاه یعنی اولی هوینس بود و البته تماس تلفنی کارس هاینتس رومینگه که در تمام این سال‌ها رابطه خوبی با آن‌ها داشتم. من بعد از آن که با بایرن مونیخ در سال 2013 سه گانه را کسب کردم، پیشنهادهایی زیادی از تیم های خوب قاره برای مربیگری داشتم ولی تمام این پیشنهادات را رد کردم. فکر می‌کردم پایان دنیای مربیگری من باشد ولی الان شرایطی ایجاد شد که به بایرن مونیخ بازگردم.  

سن فقط یک عدد است و نه بیش‌تر. بعضی‌ها هستند که در 45 سالگی احساس پیری می‌کنند. من احساس جوانی می‌کنم. میزان ضربان قلب من با یک انسان60  ساله برابر است. منتقدان باید بدانند که شور و شوق به فوتبال در یک فرد ایجاد نمی‌شود. من همیشه کنار فوتبال بودم و الان می‌خواهم چهره جدیدی از بایرن مونیخ را ارائه دهم. در 72 سالگی احساس جوانی می کنم.»

  • ۹۶/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">