فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1395/9/12/5507895_783.jpg

مطابق انتظار ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی و آنتوان گریزمان به عنوان سه نامزد نهایی انتخاب بهترین بازیکن سال 2016 از سوی فیفا معرفی شدند.

به گزارش فوتبال جهان ، پس از جدایی فرانس فوتبال و فیفا، از امسال جایزه توپ طلا به بهترین بازیکن سال دنیا و جایزه بازیکن برتر سال از سوی فیفا، با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. عنوان جایزه بهترین فوتبالیست سال فیفا "The BEST" خواهد بود.

فیفا اعلام کرده است که 9 ژانویه(19 دی ماه) در مراسمی ویژه، بازیکن و مربی سال دنیا را معرفی خواهد کرد. تقریبا یک ماه پیش از سوی فیفا، نام 23 بازیکن به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن سال اعلام و دقایقی پیش، 3 نامزد نهایی برترین فوتبالیست سال 2016 اعلام شد.

 http://static2.varzesh3.com/files/picture/01160132.jpg

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید و تیم ملی پرتغال که بهترین سال فوتبالی خود را پشت سر می گذارد، با رئال توانست در لیگ قهرمانان عنوان قهرمانی را کسب کند و آقای گل این رقابت ها نیز شد. او با تیم ملی پرتغال نیز در یورو 2016 قهرمان شد و به عنوان کاپیتان، جام را بالای سر برد.

لیونل مسی هرچند در عرصه ملی نتوانست با تیم ملی آرژانتین توفیقی در سال 2016 کسب کند؛ اما در لالیگا و کوپا دل ری کمک کرد تا بارسلونا عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. او البته در کورس آقای گلی قافیه را به سوارز و رونالدو باخت. مسی در سال 2016، بدون شک مثل تمام سال های اخیر، بهترین بازیکن بارسلونا بود.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01156366.jpg

آنتوان گریزمان دیگر گزینه ای است که شانس دریافت جایزه THE BEST را دارد. او با اتلتیکو تا فینال لیگ قهرمانان صعود کرد؛ اما در آنجا مغلوب رئال شد. در یورو 2016 نیز او با تیم ملی فرانسه به فینال رسید؛ اما با شکست از پرتغال به نایب قهرمانی رضایت داد. گریزمان البته توانست عنوان آقای گلی یورو 2016 را کسب کند.

برنده نهایی بر اساس آرای کاپیتان ها و مربیان تیم های ملی، 200 خبرنگار برجسته از کشورهای مختلف و نیز نظرسنجی اینترنتی مشخص خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">