فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

مهاجم عراقی در یک قدمی عقد قرارداد با استقلال

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۴۱ ب.ظ

مهاجم تیم امید عراق در آستانه عقد قراردادی دو ساله با آبی های تهرانی قرار دارد.

به گزارش فوتبال جهان ، علی باسم حسون مهاجم تیم امید عراق در آستانه امضای قرارداد با استقلال قرار دارد. این بازیکن عراقی با نظر کادرفنی استقلال هفته گذشته برای عقد قرارداد به تهران سفر کرد و از روز سه شنبه در تهران حضور دارد. این بازیکن در تست های پزشکی استقلال شرکت کرده و با مشخص شدن نتایج این تست ها قرارداد او با استقلال امضا می شود.

این بازیکن عراقی فصل گذشته در تیم نفت نجف حضور داشت و یکی از مهاجمان گلزن لیگ عراق است که برای حل مشکل گلزنی آبی پوشان راهی تهران شده است.

هنوز قرارداد نهایی این بازیکن با استقلال امضا نشده و این احتمال وجود دارد که در صورت تغییرات در کادرفنی این بازیکن راهی استقلال نشود ؛ اما طی روزهای گذشته آبی ها با این بازیکن به توافق نهایی در مسائل مالی برای قراردادی دو ساله دست پیدا کرده اند.

این بازیکن در صورت عقد قرارداد با استقلال با توجه به شرایط سنی در لیست زیر 23 سال قرار می گیرد و مشکلی برای لیست بازیکنان بالای 23 سال این تیم ایجاد نمی شود. آبی ها همچنین تا به امروز تنها از دو سهمیه بازیکن خارجی خود یعنی سرور چپاروف و پادوانی استفاده کردند و به همین دلیل با مشکل قانونی برای جذب این بازیکن خارجی رو به رو نیستند.

خط حمله استقلال در شروع لیگ عملکرد بسیار ضعیفی داشت و به همین دلیل مدیران و کادرفنی استقلال به دنبال جذب این بازیکن هستند تا شاید با اضافه شدن این بازیکن مشکل خط حمله استقلال برطرف شود.
  • ۹۶/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">