فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

مورینیو در زاگرب برای شکار ستاره کروات اینتر

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱ ب.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user248084/news/photo_2017-02-11_00-31-24_0.jpg

ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد دیروز به زاگرب سفر کرده و هدف از این سفر ، ملاقات با ایوان پریشیچ ستاره باشگاه اینتر عنوان شده است.

به گزارش فوتبال جهان ، ایوان پریشیچ فصل گذشته از ولفسبورگ به اینتر پیوست و هرچند شروع چندان خوبی نداشت ؛ ولی رفته رفته توانست جایگاه ثابتی در ترکیب نراتزوری ها پیدا کند. او فصل جاری نیز روند رو به رشد خود را ادامه داد و در حال حاضر یک بازیکن بی جانشین برای اینتر محسوب می شود.

اینتر امیدوار است با داشتن ستاره هایی مثل پریشیچ ، پس از سال ها به لیگ قهرمانان بازگردد؛ ولی فاصله نراتزوری ها با تیم سوم جدول 8 امتیاز است و تقریبا بعید به نظر می رسد که اینتر را سال بعد در چمپیونزلیگ ببینیم.

بسیاری معتقدند در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان ، پریشیچ از اینتر جدا خواهد شد و یونایتد را نیز مقصد بعدی وی می دانند. به ادعای رسانه های انگلیسی ، جذب این بازیکن بین 35 تا 40 میلیون پوند برای شیاطین سرخ هزینه در پی خواهد داشت و سفر دیروز مورینیو به کرواسی نیز بر این شایعات دامن زده است.

فدراسیون فوتبال کرواسی نیز تایید کرده است که مورینیو درخواست حضور در جایگاه ویژه برای تماشای این دیدار را نداده است. به همین دلیل پریشیچ می تواند ملاقاتی با ژوزه مورینیو در کرواسی داشته باشد. 

  • ۹۶/۰۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">