فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://api.ogcnice.com/api/multimedia/photo/resize/145050/930

ظاهرا بارسا به چهارمین خرید تابستانی‌اش نزدیک است. 

به گزارش فوتبال جهان ، از بارسلونا خبر می‌رسد این باشگاه تصمیم گرفته برای تقویت هر چه بیشتر خط میانی خود، ژان میشل سری را از نیس به خدمت بگیرد و قصد دارد بند آزادسازی 40 میلیون یورویی او را فعال کند.

بارسا در این تابستان هدفش را تقویت خط میانی خود با بازیکنانی درجه یک تعیین کرد. اولین هدف تیم، مارکو وراتی بود که علی‌رغم علاقه شخصی‌اش، در نهایت در پاری سن ژرمن ماندنی شد. بدترین خبر ممکن برای بارسا، جدایی نیمار بود که به کل، برنامه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه را به هم ریخت. بارسا حالا چاره‌ای ندارد جز اینکه بخش اعظمی از پول فروش نیمار را صرف به خدمت گرفتن جایگزین او کند. اما این مسئله باعث نشده آبی اناری‌ها هدف اولیه خود را فراموش کنند.

به گزارش mundodeportivo، پس از منتفی شدن خرید وراتی و پیچیده شدن جذب فیلیپه کوتینیو، بارسا بار دیگر تلاش برای به خدمت گرفتن ژان میشل سری که به ژاوی آفریقا معروف است - ژاوی خودش گفته که سری DNA بارسا را دارد - را آغاز کرده است. از قرار معلوم، سری بند آزادسازی 40 میلیون یورویی در قراردادش دارد و این یعنی بارسا می‌تواند با پرداخت آن، بدون مذاکره با نیس و تنها توافق با خود بازیکن، او را جذب کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که بارسا تصمیمش را گرفته و قصد دارد 40 میلیون یورو برای خرید سری هزینه کند. بارسا در حال مذاکره با برادر و مدیربرنامه‌های سری است و به محض حاصل شدن توافق، 40 میلیون یورو را به نیس پرداخت و چهارمین خریدش را نیز رسمی خواهد کرد. طبق گفته موندو، خرید سری احتمالا روز دوشنبه نهایی شود. گرچه چیزی مشخص نیست. 

از طرفی خرید احتمالی سری، احتمالا به معنای کنار کشیدن بارسا از تلاش برای خرید همزمان دمبله و کوتینیو خواهد بود چرا که چنین چیزی، بار مالی سنگینی ایجاد می‌کند. به هر ترتیب، زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی باقی نمانده و البته بارسا در این مدت محدود باید تکلیف خروجی‌هایش را نیز مشخص کند.

  • ۹۶/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">