فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user12747/news/dj3mynaw0aaktiz.jpg

آبی اناری‌ها تصمیم‌شان را گرفته‌اند و هدف این است که پیش از جام جهانی روسیه ، انتقال گریزمان را نهایی کنند. 

به گزارش فوتبال جهان ، بارسلونا قصد دارد در تابستان 2018 خط حمله‌اش را با فعال کردن بند آزادسازی 100 میلیون یورویی آنتوان گریزمان تقویت کند. مدیران باشگاه تصمیم‌شان را گرفته‌اند و ظاهرا ارنستو والورده هم با آن موافق است. 

به گزارش mundodeportivo، بارسا معتقد است گریزمان که 21 مارس 27 ساله می‌شود، خیلی زود با سبک تیم هماهنگ می‌شود. بارسا که در نقل و انتقالات تابستانی در خرید فیلیپه کوتینیو ناکام ماند و سراغ خرید دیبالا و کیلیان ام باپه نیز نرفت ، روی گریزمان به جمع بندی رسیده است. از طرفی خود گریزمان هم از علاقه بارسا آگاه است و ایجنت او رابطه نزدیکی با مدیران باشگاه دارد. گریزمان که در تابستان گذشته هم به شدت به جدایی از اتلتی نزدیک و پیوستن به منچستریونایتد بود ، در نهایت وقتی دید این تیم از خرید بازیکن جدید محروم است، نظرش را عوض کرد و ماندنی شد و قراردادش را نیز تمدید کرد. طبق این قرارداد ، بند آزادسازی گریزمان تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به 200 میلیون یورو افزایش پیدا کرد و با اتمام آن، دوباره به 100 میلیون یورو کاهش پیدا می‌کند. گرچه این بند برای بارسلونا از 1 جولای سال بعد فعال می‌شود.

بارسا به این دلیل گریزمان را انتخاب کرده که او کاملا با لالیگا آشناست. آبی اناری‌ها می‌خواهند تا پیش از شروع جام جهانی روسیه، انتقال گریزمان را نهایی کنند چرا که می‌دانند پس از این تورنمنت، مشتریان بیشتری برای او پیدا می‌شود و این مسئله ، جذبش را دشوارتر می‌کند. بارسا می‌خواهد از روابط خوبی که با اتلتی دارد، استفاده کند و از طرفی می‌داند که این باشگاه پس از اقدام جوانمردانه گریزمان در تابستان، درخواست این بازیکن برای جدایی را رد نخواهد کرد. 

گفتنی است سال آینده، لیونل مسی و لوییس سوارز 31 ساله خواهند بود و این یعنی خط حمله تیم به تقویت نیاز خواهد داشت. باید در صورت تحقق این هدف نقل و انتقالاتی، سیستم بازی بارسا با وجود چهار مهاجم درجه یک چگونه خواهد بود. به خصوص اینکه والورده مسی را به پست شماره نه کاذب منتقل کرده و باعث شده حتی سوارز نیز از نوک خط حمله به سمت چپ متمایل شود. کسی چه می‌داند شاید سوارز در تابستان پیش رو فروخته شود. موندو دپورتیوو چندی پیش هم تیتر یک روزنامه‌اش را به گریزمان اختصاص داده بود. باید دید لحن قاطع این روزنامه نزدیک به بارسلونا، پایه و اساسی هم دارد یا خیر. 

  • ۹۶/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">