فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ناتان تلا ستاره جوان آرسنال به ساوتهمپتون پیوست

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ
ناتان تلا ستاره جوان آرسنال به ساوتهمپتون پیوستناتان تلا بازیکن جوان آرسنال اذعان می کند که با ترک این تیم به ساوتهمپتون پیوسته است.

به گزارش فوتبال جهان ، ناتان تلا بازیکن 17 ساله آرسنال از جدایی از این باشگاه به مقصد ساوتهمپتون سخن گفت. وی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

پس از 10 سال حضور در آرسنال، متاسفانه برای تجربه یک چالش جدید، این باشگاه را ترک کردم. از همه کسانی که طی 10 سال گذشته به من کمک کردند تا تبدیل به بازیکنی که اکنون هستم شوم، تشکر می کنم. دلم برای دوستان تنگ می شود و امیدوارم آن ها زندگی حرفه ای فوق العاده ای را پیش رو داشته باشند. ❤️ با این حال از امضای قرارداد با ساوتهمپتون خوشحالم. نمی توانم منتظر باشم تا ببینم چه آینده ای در این باشگاه در انتظارم است. شکرگزار خدا هستم که اجازه داد به اینجا برسم و همچنین از تمامی کسانی که حمایتم کردند، تشکر می کنم.

  • ۹۶/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">