فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

واکنش نیمار به احتمال انتقالش به رئال مادرید

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ب.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/877578860.jpg

خبرنگاران دست از سر نیمار برنمی‌دارند. 

به گزارش فوتبال جهان ، نیمار فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که در جریان پیروزی 7-1 تیمش برابر سلتیک، نمایشی دلپذیر داشت پس از بازی در واکنش به سوالی درباره احتمال انتقالش به رئال مادرید، با عصبانیت میکسدزون را ترک کرد. 

نیمار فصل جدید را فوق العاده آغاز کرده و یکی از دلایل نتایج عالی پاری سن ژرمن بوده، شب گذشته نیز در پارک د پرنس، سطح بالای بازی‌اش را به نمایش گذاشت و ضمن زدن دو گل، یک پاس گل نیز به کاوانی داد. نیمار حالا در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا 6 گل زده و 4 پاس گل داده است. گرچه دوره کوتاه حضور او در پاریس، خالی از حاشیه نبوده است. مدت‌هاست که رسانه‌ها از احتمال انتقال این بازیکن به رئال مادرید در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند و از ناراحت بودن او از زندگی در پاریس می‌گویند. 

به گزارش mundodeportivo، این سوالات شب گذشته پس از بازی از نیمار هم پرسیده شد. فوق ستاره برزیلی به سوالاتی که درباره بازی بود، در کمال آرامش جواب داد اما وقتی خبرنگاری از او درباره احتمال پیوستنش به رئال مادرید پرسید، با گفتن جمله «لعنتی. شما همیشه بیش از حد حرف می‌زنید»، میکسدزون را ترک کرد. پیش از این هم خبرنگار دیگری از تشابه نتیجه بازی با سلتیک با بازی تاریخی آلمان - برزیل پرسید که نیمار گفت: «‌ شما هیچ وقت دست از یادآوری آن روز به من دست برنخواهید داشت. نه؟»

  • ۹۶/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">