فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

مارکو وراتی

هافبک پرطرفدار ایتالیایی به شایعات پیرامون آینده‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبال جهان ، مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن در واکنش به شایعاتی که پیرامون آینده‌اش در این باشگاه به گوش می‌رسد عنوان کرد فصل آینده نیز در پارک د پرنس توپ خواهد زد.

به گزارش mundodeportivo، وراتی یکی از بهترین بازیکنان دنیا در پست خودش محسوب می‌شود. آینده او به خصوص وقتی پاریسی‌ها از کسب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا ناکام می‌مانند، در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. مصاحبه‌های جنجالی مدیربرنامه‌های وراتی نیز البته در به وجود آمدن این شایعات کم تاثیر نیست. در روزهای اخیر و به خصوص پس از شکست سنگین و حذف پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال خروج وراتی و پیوستنش به آبی اناری‌ها به گوش می‌رسید که همه آنها توسط خود وراتی تکذیب شد. او پس از پیروزی ایتالیا مقابل آلبانی در مقدماتی جام جهانی روسیه به خبرنگاران گفت:

بارسلونا؟ نه. در پاریس راحتم. باشگاه پروژه عظیمی را دنبال می‌کند و فکر می‌کنم سال بعد هم در پاری سن ژرمن خواهم بود. شکست مقابل بارسا؟ از هر شکست شما چیزهای زیادی یاد می‌گیرید. برای من آن بازی مقابل بارسلونا یک ناامیدی بزرگ بود. شخصا یکی از بدترین شب‌های عمرم را در نیوکمپ تجربه کردم اما آن شکست باعث شد پی ببرم که همواره و تحت هر شرایطی باید بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم. 

  • ۹۶/۰۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">