فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://img.bleacherreport.net/img/images/photos/003/670/391/hi-res-71509afb20fc965715a51f7c49258ed2_crop_north.jpg?h=533&w=800&q=70&crop_x=center&crop_y=top

پائولینیو ستاره برزیلی باشگاه گوانگژو چین، تایید کرد که از بارسلونا پیشنهاد دریافت کرده و اکنون کار دشواری برای تصمیم گیری در پیش دارد.

به گزارش فوتبال جهان ، پائولینیو که پیش از این در تاتنهام بازی می کرد ، یکی از ستاره هایی است که با پیشنهاد قابل توجه باشگاه های چینی ، راهی لیگ این کشور شد.

نمایش های خوب با پیراهن گوانگژو و همچنین تیم ملی برزیل ، توجه باشگاه های اروپایی را جلب کرد و اکنون بارسلونا برای خرید او پیشنهاد داده است ؛ ضمن اینکه گفته می شود بایرن مونیخ هم مایل به خرید اوست.

پائولینیو به گلوبو اسپورته گفت:" بله، تماس هایی از سوی بارسلونا با مدیر برنامه های من گرفته شد. پیشنهادی هم ارائه شد و این همه صحبتی است که انجام گرفته است. اما من در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی در دوران حرفه ای ام هستم و لحظات بسیار شادی را در زندگی سپری می کنم.

وقتی در چنین شرایطی قرار دارید، تصمیم گیری برای تان خیلی دشوار می شود."

  • ۹۶/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">