فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

پدیده لوشامپیونا به رئال باز می گردد

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ب.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user28399/news/mariano-diaz-olympique-lyon_1djriz7jubql17f6ac0uagfhz.jpg

ماریانو دیاز که از تیم های پایه ای رئال شروع کرد و فصل گذشته به تیم اول باشگاه راه یافت، این روزها در لیون خوش می درخشد.

به گزارش فوتبال جهان ، ماریانو فصل گذشته هر زمان که به ترکیب رئال راه یافت، موثر ظاهر شد و با وجود دقایق اندکی که به او بازی رسید ، توانست رضایت کادر فنی را به خود جلب کند؛ ولی او تابستان امسال با تنها 8 میلیون یورو به لیون پیوست و حالا به یکی از پدیده های لوشامپیونا تبدیل شده است. ماریانو تا به اینجا توانسته 9 گل به ثمر برساند و در کنار فکیر و دیپای ، مثلث خطرناکی را تشکیل بدهد.

با وجود اینکه ماه گذشته مدیر لیون ادعا کرد رئال در قرارداد ماریانو بند خرید مجدد را نگنجانده؛ اما اسپورتیو امروز فاش ساخت که رئال نه تنها این بند را منظور کرده ، بلکه در صورت انتقال ماریانو به تیمی دیگر ، 50 درصد رقم فروش او را نیز دریافت خواهد کرد.

طبق ادعای این منبع ، باشگاه رئال قصد دارد در انتهای فصل ماریانو را بازگرداند و برای این منظور فقط تا 31 ژوئن 2018 فرصت دارد.

  • ۹۶/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">