فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6984/news/david_luiz_wants_chelsea_to_show_the_right_mentality_against_manchester_united.jpg

رئال مادرید قصد دارد برای جذب داوید لوئیز در ژانویه اقدام کند.

به گزارش فوتبال جهان ، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید اذعان داشته که ممکن است در ژانویه برای جذب بازیکنان جدید اقدام کند و نام داوید لوئیز مدافع چلسی که با آنتونیو کونته به مشکل برخورده است ، به صورت بالقوه در لیست خرید لوس بلانکوس به چشم می خورد.

به گزارش مت لاو خبرنگار مطرح تلگراف ، مشکل از دیدار رفت چلسی مقابل رم در لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد، زمانی که تعویض داوید لوئیز به مذاق مدافع برزیلی خوش نیامد و با واکنش وی همراه گردید. بازی ضعیف داوید لوئیز در دیدار برگشت و اتفاقاتی که در رختکن افتاد بر آتش اختلافات طرفین افزود.

داوید لوئیز به تنهایی به تمرین پرداخت و در دیدار مقابل تیم های منچستریونایتد ، وست برومویچ و لیورپول بر روی نیمکت نشست و تنها در دیدار مقابل قره باغ در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت. اکنون کونته اذعان کرده به دلیل آسیب زانو از وجود مدافع برزیلی تیمش در دیدار چهارشنبه شب مقابل سوانزی سیتی استفاده نخواهد کرد و آینده این مدافع 30 ساله در باشگاه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

البته فروش لوئیز در ژانویه همراه با ریسک خواهد بود، چرا که کونته پیش از این نگران سرسختی بازیکنان تیمش بود. اما اگر آبی ها گزینه مناسبی پیدا کنند ، ممکن است با فروش لوئیز موافقت کنند. از قرارداد لوئیز که در تابستان 2016 به چلسی پیوست 18 ماه باقی مانده است.

  • ۹۶/۰۹/۰۸

نظرات  (۱)

  • محمد علی علم خواه
  • ►به نام خدا◄

    سلام‼

    خدا قوت

    وبسایتتون خوبه

    یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

    به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

    نظر بدید ذوق زده میشیم

    تبایل لینک کنید میمیریم...

    منتظر حضور سبزتان هستیم در :




    danesh-elm.blog.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">