فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/_20170925191425-ki4g-u431994047215qdi-980x554mundodeportivo-web.jpg

سرمربی آرژانتینی تاتنهام از عدم علاقه اش برای مربیگری در بارسلونا سخن گفت.

به گزارش فوتبال جهان ، پوچتینو سابقه بازی و مربیگری برای اسپانیول ، رقیب همشهری بارسا را در کارنامه دارد و حالا به یک مربی صاحب سبک و مشهور در دنیای فوتبال تبدیل شده است. او در 2 سال گذشته توانسته تاتنهام را به چهار تیم بالای جدول لیگ برتر جزیره بازگرداند و این باشگاه  یکی از نماینده های انگلیس در لیگ قهرمانان بوده است.

پوچتینو در نشست خبری پیش از بازی با رئال در پاسخ به سوالی در مورد احتمال مربیگری اش در رئال و بارسا گفت: «ببینید؛ من انسان صادقی هستم و با یکسری ارزش هایی که از کودکی به من یاد داده شده، بزرگ شده ام. بارسا همیشه یکی از دشمنان من بوده و هیچوقت هوادار این تیم نبوده ام و به همین دلیل هرگز نمی توانم خودم را روی نیمکت مربیگری این باشگاه ببینم. اگر این کار را بکنم، دیگر خودم نخواهم بود. 

در حال حاضر از مربیگری در تاتنهام بسیار خوشحال و راضی هستم و برنامه ای برای جدایی ندارم.»

  • ۹۶/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">