فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

پیر امریک اوبامیانگ
باشگاه بورسیا دورتموند اعلام کرد که با پیر امریک اوبامیانگ برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است و این بازیکن گابنی تا سال 2020 در این تیم خواهد ماند.

اوبامیانگ در تابستان سال 2013 از باشگاه سن اتین فرانسه راهی دورتموند شده بود و پس از درخشش در دو فصل گذشته مورد توجه تیم های آرسنال و پاری سن ژرمن قرار گرفته بود. این مهاجم 95 بار با پیراهن بورسیا به می دان رفته است و 41 گل به ثمر رسانده است.


این بازیکن 26 ساله پس از تمدید قرارداد، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه دورتموند ابراز کرد:

از اینکه در این باشگاه هستم احساس خوشحالی می کنم. دورتموند به خانه دوم من تبدیل شده است. من به اینجا تعلق دارم و هرگز قصد جدایی ندارم و امیدوارم روز های خوبی در انتظارم باشد.

  • ۹۴/۰۵/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">