فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

پیشنهاد تمدید 6 ساله رئال به ایسکو

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۴۰ ب.ظ

ایسکو

در حالی که حدود 1 هفته از شایعات پیوستن ایسکو به بارسلونا می‌گذرد ، رئال پیشنهاد تمدید 6 ساله به او ارائه کرده است.

به گزارش فوتبال جهان ، قرارداد فعلی ایسکو تا سال 2018 اعتبار دارد ولی او در ترکیب اصلی رئال جایی برای خود نمی‌بیند. او به زودی وارد 12 ماه آخر قراردادش خواهد شد و بارسلونا در تلاش است در تابستان او را به خدمت بگیرد.

با وجود اینکه مودریچ و رونالدو به اواخر دوران فوتبال خود نزدیک می‌شوند و احتمالا جا برای ایسکو در ترکیب اصلی باز خواهد شد، ولی به نظر او قصد جدایی از رئال را دارد. منچسترسیتی دو بار برای جذب او تلاش کرد ولی هر دو بار با پاسخ منفی رئال روبرو شد.

حال که پیشنهاد بارسا مطرح شده ، تمدید قرارداد ایسکو برای رئال به یک فوریت تبدیل شده است. در حقیقت سپیدپوشان می‌خواهند قرارداد ایسکو تا سال 2024 تمدید شده و سالیانه 6 میلیون یورو حقوق بگیرد.

در آن مقطع ایسکو 32 ساله خواهد شد و حضورش در بهترین سال‌های فوتبالش در باشگاه تضمین خواهد شد. با وجود اینکه ایسکو تنها در 13 بازی از ابتدا در میدان قرار گرفته ولی آمار 6 گل و 5 پاس گل باعث می‌شود که رئال هیچ علاقه ای به جدایی او نداشته باشد.

  • ۹۶/۰۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">